Ensidigt förhållande

Jag är envis men otroligt mycket dummare än vad jag ska vara. För mitt eget bästa.

Världens gräl i torsdags med skrik och knuffar som jag inte förtjänade men fick skylla mig själv för. Hur det går ihop... Kan vara att jag bara är 20år och väldigt omogen för min ålder(?).
Har iaf efter en hyffsat normal diskussion kommit fram till att jag ska hålla tyst om gamla ex annars åker jag ut.
Dessutom är vi numera bara tillsammans för att han orkar inte bry sig mer för tillfället. Pengarna är slut. Min uppfattning är att då är även allt annat slut. Tills det blir bättre. Av sig själv. Hur det ska gå är ett mysterium för mig.
Men han är äldre och vet säkert vad han pratar om.
Nu vet jag att jag är i en envägs relation. Gör jag inte som han vill så är det slut. Finito. Over. Jupp, så är det.
Känns underbart. Jag är såååå kär!!
Varför nöja sig med kramar och pussar när man kan få en kompisrelation?
Om det skulle komma en fråga på om jag har varit ironisk i mitt inlägg så är svaret ja.
Men jag tycker om honom otroligt mycket!! Sen är jag ju inte så gammal. Jag har ju hela 20års åldern på mig att hitta en vettig karl om denna här inte tycker att jag följer regler ordentligt.
Over and out!
- Don't play your Rock'n'Roll to me. But I was sort of hoping that you change from the man I found..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback