Hoppas...!!!

Hade ett så jävla gott snack med D igår.. Kändes så fruktansvärt skönt!
Tvivlar fortfarande starkt på hans sanningar, men fortsätter det såhär så kan vi ju få ett ordentligt förhållande snart :)
Men kan inte hjälpa att känna mig helt ensam ibland. Ingen beröring, ingen bekräftelse. God damn! Hela jag är ju en vandrande bekräftelsemaskin.. Typiskt.
Måste bryta mönster. Helst igår.
Ska bädda ner mig i del stoooora sängen alldeles själv (med hunden på golvet) och två romantiska filmer. Dom har ju tendens att sabba ens normala syn på förhållanden. Men det gör inget. Inte just nu. Jag lever på romantiken i filmerna. Ett tag till.
Inte för länge hoppas jag.
Jag har ju ingen stake heller. Jaana har alltid sagt att du mår inte sämre än vad du tillåter han få dig att må. Sooo damn true!
-Jag vill ha dig nu som jag hade dig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback