Too late to cry too broken to move on

Va faaaaaaaaaan är det som saknas? Varför känns det så här?
Egentligen borde allt va bra, sommaren börjar komma igång, jobbar som fan och har lägenhet..
Varför deppa lixom? Pallar ju inte det om jag inte har anledning.. hehe
Visserligfen börjar jag vantrivas på jobbet för det går inte som jag vill. Vilket ibland känns jävligt fånigt.. för jag kan inte alltid få som jag vill.. Men ändå!
Sommaren är ju bara underbar, om man har någonting att göra förutom jobba..
Lägenheten har bra läge, dock har jag ju inte den själv. Vilket inte gör så mkt eftersom han som jag delar lägenhet med med nästan aldrig hemma.

Va fan sitter jag då och lyssnar på depplåtar och känner att något saknas? Fuck förhållanden, but still..
En sommarflirt hade kanske piggat upp dagarna :)

Orka..
Förra sommaren går nog inte att toppa. Jävla serb :/

Ska sova nu för jag är minsann ledig och ska steka imorn. la playa here I come :)

- A drop in the ocean, a change in the weather , I was praying we might end up together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback