Nyhems-bo även denna sommaren :)

Sitter i älskade Sperran, väntar på käk.
Om en halvtimme kommer flyttbilen, ska köra alla grejer till den nya lägenheten.
Ska bli så jääävla skönt att bo i stan igen. Visserligen får jag dela lägenhet med chefens kusin. Men han jobbar 07-19 varje dag så det ska nog gå bra :)

Hittade pengar på mitt norska konto, välbehövligt! Shoppade smink för en förmögenhet idag. Och hårfärg :) Jättefint blev det.

Undrar om jag ska jobba någe i helgen, hoppas hoppas.

Brudarna och MTM sitter och super i rökrummet. Fan va nice. Får se om det blir någon returresa hit efter att jag flyttat alla grejer.
Ska träffa min älskade lillasyster imorn, och Ted och Biffen .:) Heldag, fan va skönt. Orkar inte sitta och glo. Får panik då.

Får se om det blir att träffa Stekarn på torsdag oxå. Fett kul.

Nähä, nu börjas det dukas här.. ska käka

XOXO
The Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback