Höstdepression i augusti?

Haha jisses. Gick upp för att ta en macka och fick höstvibbar. Sorgliga sådana.
Kom att tänka på hösten 06.. Inte okej.
Saknar honom lite när det börjar bli mörkt ute. Vill inte alls göra det. För mycket problem.
En sak är säker; här stannar jag inte i höst.
Som planerna ser ut nu så ska jag och Julia till Mexico i oktober-november. Långsemester eller vad? :)
Känner att jag behöver en sommar, jobbade bort denna.

Summering: Snabb, nya erfarenheter, kasst väder och för mycket jobb. Annars har sommaren varit bra. Haha

Dessutom har jag gjort världens miss, lånat ut 5papp till exfanskapet.. Fy fan så trög jag är.
Så nu sitter jag pank som en kyrkråtta och väntar på torsdag då lönen kommer..

För att återgå till min höstdepression.. Jag tror jag börjar bli kärlekskrank. Känns ju inte okej, jag som  haft så kul som singel och bara har rötägg som alternativ.
Det jag ska göra tills jag deckar nu (6 på morgonen) är att läsa igenom mina blogginlägg från 06 och komma ihåg hur mkt skit den killen egentligen gav mig. Sen kan jag nog överleva mörkret även denna höst. Om än i Mexico :)

Måste sova nu, vi ska plocka ner baren på bakfickan imorn. Verkligen avsluta denna sommaren. Känns lite tragiskt faktiskt. Har ju mer eller mindre bott där  maj-aug. Men men.. sommaren är kort och den har mest regnat bort. Men det kommer en jul, vår och sommar igen :)

Bye bye..
-And we go our seprate ways, it's best for all..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback