Money trouble

As usual så sitter man i skiten med pengar.
Jag blir så trött.
har väl sisådär 6000 att betala.. Jag hoppas hoppas hoppas att jag fixar provjobbningen de 1 maj.
Det hade varit så jävla kul!
Får se om jag ka kombinera lite croupier med bartender och provjobbningen.
Är taggad upp till tänderna för att få jobb.
Kommer bli en underbar sommar om jag får ihop allt. Annars blir det ganska fattigt. Jag hatar verkligen att leva på andra. Tycker så synd om psevdo :( Men jag ska jävlar pay back så fort allt drar igång :)

Bartender-slutprovet är mindre än 3 veckor away. Börjar redan bli nervis. Men jag ska fixa det!

Så fucking underbart väder det är! Vill absolut inte att det tar slut. Humöret blir ju underbart.
Nu kom viivs tillbaka, ska tjöta lite.

Haaade

- If you come back to me I promise to give my all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback